Traducere – Cântec de prinţesă în aşteptarea unui licorn

Am desprins imaginea de aici.

Eu sunt fiica unui rege
Şi, de-ndată ce-aş pofti,
Luna cea făr’ de stăpână
Mie-n păr mi-ar străluci.
Nimeni n-are îndrăzneala
De-a râvni la ce-mi doresc.
Tot ce jinduiesc cu sete
Totdeauna dobândesc.

Eu sunt fiica unui rege
Şi-mbătrânesc, încătuşată
De pielea mea, care mă ţine
În trupul meu întemniţată.
Şi aş vrea să fug în lume
Şi, cerşind din poartă-n poartă,
Să ajung să-ţi mai văd umbra
Înc-o dată, doar o dată.

din
Ultima licornă, de Peter S. Beagle,
EdituraUnivers, Bucureşti, septembrie 2023

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.

5 Responses to Traducere – Cântec de prinţesă în aşteptarea unui licorn

  1. Suzana says:

    Ar fi frumos un puzzle cu imaginea. Nu stiu exact cand a inceput sa imi placa unicornii, desi cred ca de la Harry Potter a inceput…
    Cam complicat sa fii fiica de rege. Anonimatul poate fi uneori mai pretios. 🙂
    Noapte buna, draga Vero! Vise placute! ❤️😘

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: Mirosul | VeroVers

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.