Versuri peste poză, oarecum despre poză (8) – Trandafiri

Ambele poezii sunt preluate de pe blogul pe care am scris (şi sper să mai scriu) sub masca anacondelor, dar prima e un pic adaptată, originalul sună ca mai jos. Iar pozele sunt din colecţia mea de anul ăsta.

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.

6 Responses to Versuri peste poză, oarecum despre poză (8) – Trandafiri

  1. Pingback: Trandafiri | VERONICISME

  2. Suzana says:

    Din cand in cand mai intru sa vad daca mai e cineva in casuta Anacondelor.
    Mai stii ceva despre?
    Mi-au placut versurile, am spus si dincolo, dar si cum atarna chitarele.
    Seara buna, draga Vero! 😘❤️

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pingback: Reflexii în oglindă sau cam aşa ceva | VERONICISME

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.