Dragostea (cu 12 cuvinte impuse)

fotografie preluată de aici

.

Din sufletul tău, tulburătoare,

pune stăpânire pe ţărm şi pe mare,

pe apa lacrimilor ce se evaporă

când lasă seninul în inimă ancoră,

pe binele lumii, pe rele cât munţii,

pe-a celorlalţi vrere, pe sudoarea frunţii,

pe aur şi smirnă, pe viaţă şi moarte,

fiindcă ea, dragostea, e esenţă – din toate.

19 iulie 2013

*
* * *
*

Aşa m-am jucat azi, din nou, cu o duzină de cuvinte. Ceilalţi jucăuşi sunt  în tabelul lui psi.

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.

34 Responses to Dragostea (cu 12 cuvinte impuse)

  1. Adriana says:

    ….dulce e joaca ta, Vero! ” pe aur şi smirnă, pe viaţă şi moarte”….adorabil vers…

    Apreciază

  2. Pingback: Duzina de cuvinte = Ce ne tulbură | Tiberiuorasanu's Blog

  3. Pingback: Tot de-ale mele (în iulie 2013) | VERONICISME

  4. psi says:

    măi, măăăi… ce harnică ai fost! 😉 dintr-o frază câte se pot scoate, iată…
    da de ce n-ai pus tu o poză cu pisici? o să se supere grişka… da, da…

    Apreciază

    • Vero says:

      I-am explicat domnului motan: n-am avut timp să caut – iar poza asta mi-a apărut prima când am deschis feisbucu, aşa că…. am conchis că asta trebuie să fie! 🙂

      Apreciază

  5. Pingback: Nicio nuntă, doar o înmormântare | Dictatura justitiei

  6. „Unde dragoste nu e, nimic nu este !”

    Apreciază

  7. Drugwash says:

    La ce bun e sticluţa sigilată
    Ce strînge-n ea esenţa lumii toată,
    Că fiecare-o ştim doar după nume
    În loc s-o-mprăştiem zîmbind prin lume…

    Apreciază

  8. Pingback: Duzina de cuvinte- (Ne)siguranţă | Cățărătorii

  9. Scorpio says:

    Si pana vine dragostea…ce avem?

    Apreciază

  10. SimonaR says:

    Știi cum e… rău cu rău, dar mai rău e fără rău 😀

    Apreciază

  11. Pingback: Zic Zac | Alma Nahe

  12. Dana Lalici says:

    Imaginea face cat o mie de cuvnte. ia uite de ce e in stare feisbucu’!
    Dragostea e esenta din toate…si din bine si din rau?

    Apreciază

  13. Pingback: Nepotrivire de vise – Duzina de cuvinte (24) | BLOG D'AGATHA

  14. dordefemeie says:

    Minunat joc de cuvinte, dragostea e intradevar esenta din toate… Multumim pentru alegerea atat de potrivita a cuvintelor.

    Apreciază

  15. dagatha says:

    și cum le-ai potrivit, concentrate în câteva rânduri! 🙂

    Apreciază

    • Vero says:

      Asta mă tentează cel mai mult – să le concentrez în câteva rânduri 🙂 E adevărata provocare. Căci, cu cât ai rânduri mai multe, cu atât e mai uşor să le incluzi pe toate!
      Plus că nici n-am destul de mult timp ca să scriu mult! 😛

      Apreciază

      • dagatha says:

        da, asta e chiar o provocare. Chiar acum scriam ce blogul lui Dor și mă gândeam cum ar arăta duzina ți cu limită de săațiu…Atunci ar fi și mai interesant de urmărit cum „se nasc” de fiecare dată sensurile acelorași cuvinte…

        Apreciază

        • Vero says:

          Dar, dacă s-ar impune o limită de spaţiu, s-ar putea să se împuţineze „duzinarii”… 🙂

          Apreciază

          • dagatha says:

            😆
            Evident, era doar o curiozitate! Fiecare se simte în largul lui scriind într-un anumit fel/ritm… De aceea, acolo nici nu am continuat gândul 😉

            Apreciază

          • Vero says:

            Însă fiecare îşi poate impune sieşi limite de spaţiu – dacă asta îl stimulează 🙂
            (Eu personal nu-mi impun o limită anume, îmi propun doar să scriu cât mai puţin cu putinţă :))

            Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.