Drumul gândurilor

sursa imaginii

.

Drumul gândurilor mele –
Las’ să râdă, las’ să plângă,
Las’ să urce şui spre stele,
Să se-ntoarne, să se frângă…

.

Lasă-l să aştearnă aur
Pe bătătorita-i cale,
Sau să-mi dea cununi de laur,
Zvon nebun de bacanale…

.

Sece mări, dărâme munţi,
Toarne-n văi miere şi lapte,
Făurească-mi porţi şi punţi
Prin şi peste suflet…, poate…

.

29 octombrie 2012

.

Pe tema „drumului gândurilor” au mai psi-lunit: psi, Carmen Pricop, Scorpio, Dor de femeie, Incognito, Dictatura Justiţiei, almanahe, cammely

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.

13 Responses to Drumul gândurilor

  1. psi says:

    şi poate… un dram de noroc
    de soroc tivit în porţi
    şi de lacrimă pe sorţi
    o să-ţi râdă bucurie- foc

    nu ai sughiţat sâmbătă? am fost invitată la voi în oraş şi am promis că vin pentru că vreau să te cunosc! 😳

    Apreciază

  2. Pingback: Drumul gândurilor…NH&eu | Almanahe

  3. Pingback: Provocarea-Drumul gândurilor | Cățărătorii

  4. almanahe says:

    Drumul gândurilor tale,
    duce-n viitor!
    Ai gânduri aspaţiale,
    cyberculturale…

    Apreciază

  5. Drumul gândurilor tale
    când se-nşiră în cuvinte
    e cascadă ce prăvale
    înţelesuri noi în minte.

    Apreciază

  6. Pingback: Drumul gândurilor | Dor De Dragoste

  7. dordefemeie says:

    Superbe versuri. Mi-au placut foarte foarte mult.

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.