Elefantasme şi/sau tontoane


sursa imaginii

.

Elefantasmele m-au întrebat dacă-s stele.

La naiba, le-am răspuns, sunteţi pietroaie grele!

Eroare! a zis ghiduşul ce-mi butonează-n ţeastă,

Fii mai atentă, zău, şi-uită-te pe fereastră!

Afară nu sunt stele, şi nici pietroaie nu-s,

Nu sunt decât tontoane, le-ai aruncat de sus.

Tontoane? -ntreb. Ce-s alea? Doar de arcane ştiu.

Ah, uite-te, te uită, pe stradă e pustiu –

Spune din nou ghiduşul –, tontoanele-au plecat.

Mai ieri erau arcane, dar azi s-au tontoanat!

Elefantasme-s toate – doar toamna, pe-nnoptat…

.

22 octombrie 2012

.

Cu elefantasmele s-au mai jucat: psi, almanahe, scorpio, Dictatura Justiţiei, incognito, Mariana, Carmen Pricop

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

5 Responses to Elefantasme şi/sau tontoane

  1. psi says:

    😆 da poţi să stai tu deoparte de joacă vero? te lasă cuvintele? sau grişka e de vină?
    dragă mi-eşti!

    • Vero says:

      Şi tu mie! 🙂

      Oricum sunt în urmă cu traducerea, n-o s-o predau la timp, aşa că m-am gândit să fac măcar o pauză pentru reîncărcarea bateriilor… cu elefantasme 😀

  2. Pingback: Ele-fantasme | Almanahe

  3. Minnie says:

    Esti GROZAVA!
    Am citit cu atata placere aceste versuri! Mereu ma încurc în blogurile tale si mereu uit sa ma uit pe unul sau pe celalalt! 🙂 Dar într-un tarziu tot te descopar! 🙂 Am terminat cartea! Am sa fac o postare despre asta! O seara faina draga mea!

Lasă un răspuns

