Un soi de calendar

imagine preluată de pe St. Damien Parish

.

Ne-am cunoscut în ianuarie

Şi ne-am iubit în februarie.

Pe-a amorului pârtie

Lunecat-am în martie.

La început de aprilie

Ne-am transformat în familie.

Dar ai şters-o în mai –

Şi nici n-aş fi vrut să mai stai.

După divorţul din iunie

M-am cinstit cu şampanie.

Stând singur, în iulie

Te-am detestat, ca pe-o molie.

Şi tot singur, în august

M-am dezis de dezgust.

Te-am revăzut în septembrie,

Te-am implorat în octombrie,

Ne-am împăcat în noiembrie…

Ce-i de făcut în decembrie?

16 decembrie 2011

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.

15 Responses to Un soi de calendar

  1. Pingback: Raport de activitate – presărat cu o duzină de cuvinte impuse; şi un supliment cu rime | VERONICISME

  2. Pingback: De iarnă | Ana Usca

  3. Peter says:

    Haioase versurile!… 🙂

    Apreciază

  4. GoutteDeReve says:

    … vă luaţi iar! 😉

    Apreciază

  5. Mugur says:

    Să nu-mi spui că este vorba de celebrii divorțați-căsătoriți!

    Apreciază

  6. Silving says:

    Orice,numai sa n-o ia de la capat :))

    Apreciază

  7. Numai pozele lipsesc, pentru exemplificare! 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.