Traducere – Cântecul lui Sushi K

Poză preluată de la Facebuster Deluxe

.

Eu sunt Sushi K şi îţi spun ceva:

Cânt rap, şi îmi place să-l cânt altcumva

 .

Ştiu că în oraş tu nu ai egal

Dar rap-ul meu este, păzea, un regal

 .

Mesajul meu este profund şi e greu

Nu-i stereotip de student pămpălău

 .

Iar părul îmi este ca o galaxie

Fiindcă am acces la tehnologie

.

Îmi place să cânt idilele dulci

Spre care m-atrag ambiţii adânci

.

Deci iată ce este de remarcat

La rap-ul meu azi, specialul meu rap

 .

Sunt un samurai cu vorba tăioasă

Sunt Sushi K, fenomen ce dă clasă

.

În Asia de est, şi chiar în Pacific

În Zona Prosperă, ţin să specific

 .

Sunt ascultat în metrou către seară

Chiar eu, Sushi K, bomba nucleară

 .

Gojiro dragonul, care suflă foc,

Eroul meu este, e pe primul loc

 .

Cu rap-ul lui arde cartierul. Nu staţi

Acţiuni Sushi K chiar azi cumpăraţi

.

La bursă, la Nikkei, grozav au crescut

Ale altor raperi, vă spun, au scăzut.

.

În mine ţi-e banul perfect investit

Tu eşti mai bogat, eu sunt fericit

.

De când în America am debarcat

Alţi raperi pe rând îmi spun, ne-ncetat:

 .

– Ascultă, te rog, stai în ţara ta.

Cu tine noi nu putem concura!

.

În SUA toţi raperii s-au ofuscat

Acum rap-ul lor şi-l vor protejat

.

Se tem de Sushi K, pot jura,

Se tem că fanii spre el vor migra

.

El are şi sponsori, e şi finanţat

Iar lor peste bot vreo două le-a dat

 .

El e o maşină, e omul-orchestră

Rapid, eficient, claritate celestă,

.

E un mecanism ce merge în draci

Şi lor le trage un şut între craci.

.

Engleza o ştie, perfect a-nvăţat-o

Cu japoneza a combinat-o

.

Şi este super, este-o minune,

Îşi adună fanii în orice naţiune

 .

Cei din Hong Kong tot engleză vorbesc.

Şi astfel de raperi, fireşte, doresc

.

La antipozi, orice anglofon

Se-ntreabă şi el, ca oricare om,

 .

Când o să răsară şi în rap o stea

Născută la ei, nu altundeva

.

O să am trafic radio bogat

O să-l vedeţi statistic demonstrat

 .

Prin cercetare am adeverit:

Am viitor măreţ, de neoprit

 .

Îmi creşte capitalul dintr-un foc

Raperii-americani intră în şoc

.

din
Snow Crash, de Neal Stephenson
Leda (Grupul Editorial Corint), noiembrie 2010

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.

21 Responses to Traducere – Cântecul lui Sushi K

  1. Vero says:

    ORIGINALUL:

    I’m Sushi K and I’m here to say
    I like to rap in a different way

    Look out Number One in every city
    Sushi K rap has all most pretty

    My special talking of remarkable words
    Is not the stereotyped bucktooth nerd

    My hair is big as a galaxy
    Cause I attain greater technology

    I like to rap about sweetened romance
    My fond ambition is of your pants

    So here is of special remarkable way
    Of this fellow raps named Sushi K

    The Nipponese talking phenomenon
    Like samurai sword his sharpened tongue

    Who raps the East Asia and the Pacific
    Prosperity Sphere, to be specific

    Sarariman on subway listen
    For Sushi K like nuclear fission

    Fire-breathing lizard Gojiro
    He my always big-time hero

    His mutant rap burn down whole block
    Start investing now Sushi K stock

    It on Nikkei stock exchange
    Waxes; other rappers wane

    Best investment, make my day
    Corporation Sushi K

    Coming to America now
    Rappers trying to start a row

    Say „Stay in Japan, please, listen!
    We can’t handle competition!”

    U.S. rappers booing and hissin’
    Ask for rap protectionism

    They afraid of Sushi K
    Cause their audience go away

    He got chill financial backin’
    Give those U.S. rappers a smackin’

    Sushi K concert machine
    Fast efficient super clean

    Run like clockwork in a watch
    Kick old rappers in the crotch

    He learn English total immersion
    English/Japanese be mergin’

    Into super combination
    So can have fans in every nation

    Hong Kong they speak English, too
    Yearn of rappers just like you

    Anglophones who live down under
    Sooner later start to wonder

    When they get they own rap star
    Tired of rappers from afar

    So I will get big radio traffic
    When you look at demographic

    Sushi K research statistic
    Make big future look ballistic

    Speed of Sushi K growth stock
    Put U.S. rappers into shock

    Apreciază

  2. Pingback: Puţin din tot | Teo Negură

  3. Pingback: Tot de-ale mele, săptămâna asta (02-08.05.2011) | VERONICISME

  4. Pingback: Eyes in motion…. | androxa

  5. Pingback: Nimeni nu poate vedea deasupra sa ! | Rokssana's Blog

  6. Pingback: Micoza | Caius

  7. Pingback: Ultimul Mitropolit – 22 « Ioan Usca

  8. Pingback: Îmbrăţişarea | lunapatrata

  9. Pingback: File din Paveste… | lunapatrata

  10. Pingback: La scăldat în largul cerului | Gabriela Elena

  11. psipsina says:

    😆 ce mai rap! o să îţi crească dintr-un foc capitalul! 😀

    Apreciază

  12. Pingback: Barbatul | lunapatrata

  13. Pingback: Trei monştri pe care îi ador | Gabriela Elena

  14. Pingback: Catre luna… | lunapatrata

  15. Pingback: Un adevar… | lunapatrata

  16. Pingback: De dorul tău | Blog de furăciuni 2

  17. Pingback: Imnul Regal | lunapatrata

  18. Pingback: Părerea Cacofonului Român | Gabriela Elena

  19. Pingback: Traducere – Cântecul lui Katniss pentru Rue | VeroVers

  20. Pingback: Părerea Cacofonului Român | Gabriela Elena's Blog

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.