Incertitudini

.

Nu ştiu cum, ce zeu, ce vânt,
Sau ce dor, ce fel de gând
Te-a mânat în viaţa mea –
Rege printre fulgi de nea…

.

Albii fulgi s-au mistuit…
Ai rămas şi ne-am iubit
Zi de zi, în ceas târziu…
Dar de m-ai iubit – nu ştiu!

.

Ani s-au dus, alunecând…
Alţi fulgi s-au topit, pe rând…
Eşti al meu… dar tot nu ştiu
De-mi dai suflet ori pustiu!

.

Simt doar, verde, ochiul tău
Oglindit în ochiul meu.
Sub blândeţea lui m-ascund,
Pisiceşte ghemuind

.

Trupul meu – să-l strângi la piept;
Şi atunci simt cum, încet,
Fulguieşte-asupra mea
Dorul tău… sau vraja ta!

25 februarie 1987

24.12.2015 Am citit cele de mai sus şi m-am gândit că am ceva gata scris pentru tema de luni a Jocului Cuvintelor. 🙂

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.

10 Responses to Incertitudini

  1. psi says:

    pisiceşte ghemuind? 🙂
    parcă nu a nins deloc peste versul tău! este foarte proaspăt.

    Apreciază

    • Vero says:

      Am fost şi am rămas un cuplu de pisici bipede. un motan mare, cu ochi verzi, şi o mâţă alinatată, miorlăită… 🙂 Nişte părinţi adoptivi numai buni pentru Grişka! 😀

      Apreciază

  2. Sarbatori fericite si La Multi Ani! :))

    Apreciază

  3. lafeeblanche says:

    *˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
    _██_*˚°。°/ ♥ \*˚°。°*。°*★ Wishing You All ★*°˛
    (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.*˛_Π_____ °* A Merry Christmas and *°.°
    ( . • . ) ˛°./• ‘♫ ‘ •\.*./______/~\ ♥ A Happy New Year ♥*
    (…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°|田田❤|門|╬╬╬╬╬ *˚°。★˚*˚°。★

    Apreciază

  4. cita says:

    Vero, remarc urarile lui virusverbalis si lacrimez cu toate ca poezia ta este asa de antrenanta!
    Multumesc ca ai pus-o in forma ei de atunci! Un prilej sa ne rugam, o secunda macar, pentru sufletul lui!

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero says:

      Am recitit şi eu comentariul lui şi m-am întristat…
      Nu l-am întâlnit niciodată dar, după cum scria, părea atât de vesel, atât de plin de viaţă…
      Dumnezeu să-l odihnească în pace!

      Apreciază

  5. Matilda says:

    A republicat asta pe ropot de secunde… și a comentat:
    Rebloghez cu titlu schimbat, pentru jocul cuvintelor.

    Apreciază

  6. Pingback: De sezon, asezonate | VERONICISME

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.