Soare

Foto: Alex Mazilu

O boare de-aur cald mă înconjoară,

Surâsul de pe buze mi-l răsfaţă;

E sărutarea soarelui, uşoară,

E-a lui căldură ce mă ia în braţă.

 .

Lumina dulce-n văl mă înfăşoară,

Mi-nchide ochii cu atingeri line,

Şi-un lung fior plăcut mă înfioară…

E vară, soare, cald, şi-atât de bine!

august 1974 – februarie 1975

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

Soarele zilei de azi e torid; căldura care mă răsfaţă acum, de ziua mea, e a prietenilor mei din blogosferă – şi a tuturor celor care mi-au urat şi îmi vor mai ura azi „la mulţi ani”!

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.

55 Responses to Soare

  1. psipsina says:

    LA MULȚI ANI VERO, TUȘA VERO A NOASTRĂ!
    mă bucur mult că pot să fiu astăyi alături de tine, cu bucurie. să te însoțească în viață numai binele și oamenii buni!

    Apreciază

  2. Pingback: Ce-am mai blogărit – 6 | VERONICISME

  3. rokssana says:

    sa fii rasfatata in fiecare zi-de soare,de prieteni..de toti cei dragi tie 🙂
    la multi ani !

    Apreciază

  4. Pingback: Inocentul – 17 | Ilarie

  5. Teo Negură says:

    La multi ani inca o data, Vero! 🙂 Azi tac, maine te cert pentru cum ai pus link-urile 😛
    Sa fii fericita si sanatoasa, asta conteaza!

    Apreciază

  6. Shayna says:

    🙂 La multi ani! Sanatosi si frumosi sa fie! 🙂

    Apreciază

  7. La multi ani! Multa sanatate si bucurie!
    O zi superba!

    Apreciază

  8. Pingback: Walking over religion….. | androxa

  9. Pingback: despre fericire | Rokssana's Blog

  10. voicunike says:

    LA MULTI ANI TUSHICA! Multi ani lungi ,fericiti si plini de soarele bucuriei! You are the best auntie ever!

    Apreciază

  11. anowen says:

    azi vad ca soarele la piept te tine,
    iar mie in minte-acum un vers imi vine:
    cu starea asta a ta numai de bine
    m-ai tras in valuri dupa tine. 😀

    Apreciază

  12. Pingback: Ipoteza soc in cazul revenirii caniculei in Romania. Este implicat USL in reaparitia caniculei? | Hai ca se poate!

  13. Pingback: The deadly kiss….. | androxa

  14. Al says:

    La multi ani „Soare” …. sa ne incanti in continuare cu poeziile tale !

    Apreciază

  15. Samsara says:

    La multi ani Vers autentic! Frumosul sa dainuie in sufletul tau!

    Apreciază

  16. CARMEN says:

    draga Vero, sa ai parte doar de bucurii, de zile minunate, de prieteni sinceri si muze fidele.
    Numai soare si flori în calea ta!

    Apreciază

  17. Pingback: Despre eihttp://gabryellehelen.wordpress.com/2011/07/14/despre-ei/ | Gabriela Elena

  18. Pingback: Cafea cu riduri | Teo Negură

  19. Pingback: Garsoniera | Ioan Usca

  20. Pingback: Zece plăgi | Caius

  21. Pingback: Please Hear What I’m Not Saying…. | androxa

  22. LA MULTI ANI, CU SANATATE! Tot ce iti doresti! :))

    Apreciază

  23. Vero says:

    Mulţumesc mult, virusache!

    Apreciază

  24. Pingback: Ping, ping etc…………I am bored and hot… | androxa

  25. Pingback: Dansând pentru viaţă! | Gabriela Elena

  26. Pingback: Fallen…. | androxa

  27. Pingback: Letter to a dead lover…. | androxa

  28. Pingback: To unknown land…. | androxa

  29. Pingback: Words….. | androxa

  30. Pingback: Reaching out…. | androxa

  31. Ce rau imi pare ca nu am fost si eu prezenta chiar in ziua in care-ti serbai ziua de nastere! 😦
    Cred ca totusi te vor bucura gandurile mele bune, Vero, chiar si putin mai tarziu.
    Iti doresc multa sanatate, fericire si implinire, in „celula conjugala”! 😀

    Apreciază

  32. Pingback: Thats all… | androxa

  33. Pingback: Shakespeare actualizat | Gabriela Elena

  34. Pingback: Xooang choi… | androxa

  35. Pingback: miercurea fara cuvinte,,12..my tuna carpaccio with sweet and sour dill and lime dressing | androxa

  36. Pingback: Asian touched prawns…. | androxa

  37. Pingback: Oshibe…. | androxa

  38. Pingback: My friend the streetcat… | androxa

  39. Pingback: The octopus… | androxa

  40. Pingback: The very first time… | androxa

  41. Pingback: Bianca C. Dan – Transplant de iubire | Ioan Usca

  42. Pingback: Temptation….. | androxa

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.