Dansul stropilor de ploaie

Foto: Alex Mazilu

Dansul stropilor de ploaie,
Vechi ca lumea sau mai mult,
O furtună în tumult,
Varsă peste noi şiroaie.

Dansul stropilor de ploaie,
Iar din nouri revenit,
Monoton şi răpăit,
Lutul negru îl înmoaie.

Dansul stropilor de ploaie,
Dans bizar condus de vânt,
Se zdrobeşte de pământ,
Se preschimbă în noroaie.

Dansul stropilor de ploaie,
Varsă peste noi şiroaie,
Lutul negru îl înmoaie.
Se preschimbă în noroaie.

Dansul stropilor de ploaie -,
Lacrimi mari din ochi de zei!
Dar amarul stors din ei
Tot pe noi ne încovoaie!

Dansul stropilor de ploaie,
Lacrimi care curg şiroaie,
Suflete cătând să-nmoaie…
Dansul stropilor de ploaie…

12 iulie 1974

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.

26 Responses to Dansul stropilor de ploaie

  1. Pingback: Tot de-ale mele, pe ziua de azi (5) | VERONICISME

  2. Pingback: Miercuri PA! | Cristian Dima

  3. Pingback: Circ si ticalosie marca Basescu Traian la Televiziunea Romana | Hai ca se poate!

  4. Pingback: Zmeul abătut « Ioan Usca

  5. Pingback: Gânduri la tinereţe despre bătrâneţe | Gabriela Elena

  6. Pingback: Vamesi romani, nu aveti voie sa va imbogatiti din contrabanda, Basescu nu suporta competitia

  7. Pingback: Broaştele ninja | Un blog cu năbădăi

  8. „Dansul stropilor de ploaie -,
    Lacrimi mari din ochi de zei!
    Dar amarul stors din ei
    Tot pe noi ne încovoaie!”
    Imi place…

    Apreciază

  9. Pingback: Primii pași | Cristian Dima

  10. Pingback: Cu Naşul la psihiatru – în varianta CFR | Blogul lui Teo Negură

  11. Pingback: Ii rog pe vamesii romani sa nu se mai imbogateasca din contrabanda, Basescu nu suporta concurenta | Hai ca se poate!

  12. „Dansul stropilor de ploaie,
    Varsă peste noi şiroaie,”
    Se transformă în noroaie, uneori însă dansul lor e binecuvântare. Îmi spunea cineva că atunci când iei o decizie și ploua înseamnă că decizia ta a primit binecuvântarea…

    Apreciază

  13. psipsina says:

    naaaa… a fost deja vv+ul şi a spus care e şi strofa mea preferată. ar fi trebuit să participi la poezia de la buimaci, vero… 😉

    Apreciază

    • Vero says:

      Nu ştiam de buimaci, i-am căutat acum şi am dat de continuarea poeziei în versiunea ta – mi-a plăcut foarte mult, am votat-o 🙂
      Oricum, poeziile mele sunt vechi şi inegale ca valoare… Acum prefer proza – şi traduc versuri fiindcă n-am încotro 😀

      Apreciază

  14. Pingback: Poveste de vis (23) | Blogul lui Teo Negură

  15. Pingback: Vorbesc şi eu despre ziua despre care vorbesc toţi acum | Gabriela Elena

  16. Pingback: Despre ce contează. Sau nu… | Blogul lui Teo Negură

  17. Pingback: Ploaia – trei stopi răzleţi | VeroVers

  18. psi says:

    mă uitasem dacă mai avuserăm tema asta… se pare că nu! 🙂

    Apreciază

  19. Pingback: Tihna serii de duminică | verojurnal

  20. Pingback: La vreme de ploaie | ropot de secunde...

  21. Pingback: Trei pseudodialoguri despre tristeţile din viaţa mea | ropot de secunde...

  22. Pingback: Elucubra | Micile Mizerii

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.