Ploaia – trei stopi răzleţi


Antologia Dincolo de Noapte, căreia îi studiam copertele când mi-a venit în minte primul strop 🙂

.

 PRIMUL STROP:

Spune-mi mie, spune-ţi ţie:

Cine moare, cine-nvie,

Cine muşcă, cine plânge,

Cine schimbă ploaia-n sânge…?

.

 AL DOILEA STROP:

Noapte neagră, ploaie deasă,

Şi păienjenişul, plasă

Peste dorul spintecat…

Unde e, de ce-a plecat…?!

.

 AL TREILEA STROP:

Strop de ploaie de obraz

Lacrimă din cer,

Eşti extaz sau eşti necaz

Stropule stingher?

.

18 mai 2012

.

Despre Ploaie au mai scris psi şi amatorii de luneli 🙂 din tabelul ei. Şi eu, mai demult, aici.

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

25 Responses to Ploaia – trei stopi răzleţi

  1. Pingback: Ploaia | Tiberiuorasanu's Blog

  2. simonikr says:

    Mai vreau stropi de-astia frumosi si inspirati 🙂

    • Vero says:

      Mă bucur că ţi-au plăcut! 🙂
      Ăştia îmi ies repede, când e vorba de ceva mai lung şi/sau cu mai mult miez e mai greu! 😀

  3. Pingback: Provocarea-Ploaia | Cataratorii

  4. Scorpio says:

    Stropul doi imi place mult :))

  5. Pingback: Ploaia | Dictatura justitiei

  6. psi says:

    mie îmi place mai mult ultimul strop… 😀

  7. cammely says:

    stropi razleti in urna nedeschisa
    raspunsul vine la final de ploaie
    senina sa fie!

  8. Aşa că, urmează şi un volum de strooopi. 🙂 Pe cît mai curînd!

  9. Vanessa says:

    frumoooosss!!!

  10. abisurile says:

    Strop cu strop se face lumea

  11. „extaz sau necaz” tare frumos spus! 🙂

  12. oliviu craznic says:

    Faini rau stropii astia 🙂

  13. Pingback: ploaia | psi-words

  14. Pingback: Elucubra | Micile Mizerii

Lasă un răspuns

