Versuri peste poză, oarecum despre poză (3) – Mesaj

Am scris poezia când aveam vreo 17-18 ani (nu mai ştiu exact) pe o vedere pe care i-am trimis-o de pe litoral unchiului meu.

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.

4 Responses to Versuri peste poză, oarecum despre poză (3) – Mesaj

  1. Suzana says:

    Chiar daca iti place SF-ul si ai talent sa-l exprimi, am observat ca te simti bine si scriind versuri. Si asta ar putea fi o carare sau o liana. Spun asa, ca un observator din exterior.Si, ca veni vorba, citate din el nu am pus…
    Seara buna, draga Vero! 😘❤️

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero says:

      Păi aş zice eu că SF-ul şi versurile nu sunt două chestii care se bat cap în cap, pot convieţui, ca să spun aşa… 🙂

      Nu am înţeles din cine nu ai pus citate, dar mi-ai adus aminte că voiam să pun eu în jocul cu citate ceva dintr-o poezie de-a unchiului meu. Mulţumesc!.

      Seară bună, dragă Suzana! 😘❤️

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.