Aleea amintirilor (haiku x 2 + reblogare)


V-am abandonat
pe o alee tristă,
amintirilor.

Vă chem câteodat’ –
versuri de pe o listă
a lacrimilor.

VeroVers

imagine preluată de aici

Vine-o milostivă vreme

Când durerile-s poeme,

Despletind, din vers în vers,

Jalea, crâncen univers

Dintr-un suflet chinuit,

Printre slove adormit,

Cu plasturi din vorbele

Care nu-şi dorm nopţile.

22 mai 2014

Vezi articol original

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

24 Responses to Aleea amintirilor (haiku x 2 + reblogare)

  1. psi says:

    ”vă chem câteodat’”… este demențială! big, big, big like! 🙂

    • Vero says:

      Aşa s-a nimerit. N-am găsit altă rimă, şi nu puteam pune mai mult de 5 silabe… 🙂

    • Drugwash says:

      Mîţ, ce făcuşi la blog? Nu merge, de pe la prînz tot încerc. 😐 Ţi-am trimis şi SMS da’ nu ştiu dacă a ajuns.

      • Vero says:

        Blogul lui psi?
        La mine merge, am făcut adineauri proba cu un comentariu. 🙂

      • psi says:

        merge… mie îmi merge bine și mersi. 😀 drept e că am fost plecată, dar tușa vero a fost în vizită.

        • Vero says:

          Am fost după ce-am văzut comentariul lui Drugwash. Imediat ce l-am primit pe mail, de unde n-am priceput despre ce era vorba. Abia când am intrat aici mi-am dat seama că de fapt îţi era adresat ţie, psi. 😀
          Cum or fi stat lucrurile înainte de asta nu ştiu.

        • Drugwash says:

          La mine nu merge, am încercat şi în alt browser ca să fiu sigur. Orice altceva (mail, forum, blogul ăsta etc.) funcţionează, deci nu e computerul sau conexiunea mea de vină.
          Am reuşit să intru doar printr-un proxy adineauri. Nu ştiu cine-i de vină dar sigur nu e din computerul meu. Uite aşa i se face omului lehamite de toate, irosindu-şi viaţa să sară garduri sau să sape pe sub sîrma ghimpată ca să poată ajunge undeva mai aproape de Soare. 😦

          • Vero says:

            La mine merge în 2 browsere: chrome şi mozilla. Merge perfect în amândouă.

          • Drugwash says:

            Am o bănuială zdravănă că numai IP-urile prin care mă conectez eu sînt blocate, după cum spuneam la psi adineauri. Dacă mă lasă să intru printr-un proxy anonim e clar lucrul ăsta.
            Eh, indezirabil am fost toată viaţa, de ce mă mai mir acu’…

            Mnoh, s-o lăsăm, că deja am stricat atmosfera şi n-am spus şi eu măcar un cuvînt frumos despre versuri. De fapt, sînt de cele care te lasă mut şi-aşa ar fi trebuit să rămîn. Iertare, tuşă! 😳

          • Vero says:

            N-ai stricat nimic, e bine să mai vorbim, printre picături, ba de una. ba de alta.
            Iar dacă ţi-au plăcut versurile mele, să ştii că mă simt sincer măgulită. 🙂

          • Drugwash says:

            Sigur că mi-au plăcut, de la bun început, aşa în genul care te lasă mut, cum ziceam mai sus. Acu’ doar am profitat să trag mîţa de coadă dacă tot am prins-o la înghesuială, da’ păcat că tehnicalităţile astea umbresc frumuseţea creaţiei. ^^’

          • Vero says:

            Rău cu rău, dar mai rău fără rău – când nu erau tehnicalităţile, o mulţime de creaţii rămâneau numai prin sertarele autorilor 🙂
            Dăm deoparte umbrele şi ne bucurăm de frumuseţe. 🙂

          • Drugwash says:

            Ai ceva optimism de vînzare, că mie mi s-a terminat cînd o fo’ să mă ursească. 😀

          • Vero says:

            Viaţa e frumoasă când te gândeşti la jumătatea plină a paharului. 🙂
            Am furat ideea asta de la alţii, dar nu ştiu cum s-o vând! 😀

          • Drugwash says:

            Sigur, da’ e o problemă aici, că paharu’ meu e crăpat la fund (ca să nu zic rupt în kuhr 😀 ) şi n-apucă niciodată să vadă zeamă nici de-un deget. 🙂

          • Vero says:

            Ei, greu cu tine… 😦
            Aş zice că asta, cu paharul crăpat, e altă poveste… e alt model…
            Nu ştiu care e reversul… Dar aş încerca totuşi să-l ţin deasupra gurii deschise, ca să nu pierd ce se prelinge din el. 😀

          • Drugwash says:

            Da, ştiu că mi-s al dracu’ (de complicat). 🙂
            Am încercat şi io faza aia da’ nu prea nimeresc gura, mai dau şi prin ochi de zice lumea că plîng 🙄 şi mai curge şi cu cioburi de mă taie la inimă uneori. 😉

          • Vero says:

            Măcar eşti un pesimist cu simţul umorului. „Like”-ul de mai sus e pentru el. 🙂

          • Drugwash says:

            Hai să zicem ‘realist’ ca să-mi menţin imaginea de mediocru perfect. 😛 XD
            Mulţam fain de lăicuială! 😀

          • Vero says:

            Pentru puţin. 🙂

Lasă un răspuns

