Zbor de mină


Pe mine, când nu eram decât o mică mină,
m-a azvârlit un brand, deodată, în lumină,
şi m-am simţit atunci rachetă, brusc vedetă,
sub caldul duş al razelor de soare statuetă
încremenită-o vreme-n timp, captivă-n clipă,
ţestoasă zburătoare privată de-orice-aripă,
şi-apoi căzută, bombă,-n depresie, cu jale,
fiindc-am a aflat că tehnica a pus o cale
a morţii în acea cutie care, vai, am fost.
Am fost metal menit să ceară, cu sinistru rost
şi profitând de orice neatenţie divină,
o jertfă grea de viaţă, vise şi lumină,
printr-o explozie de iad, ca o aniversare
a urii care-nşiră morţi, dar care nu mai moare.

18.09.2015


Cele 12 cuvinte îngroşate vor fi incluse probabil, de alţii, în texte mai optimiste, înscrise aici, în tabelul unui joc în care orice nou participant e bine-venit.

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

Lasă un răspuns

