Degeaba


Când totul e minciună,
când totul e gunoi,
când totul e o pată,
degeaba mai cad ploi,
degeaba ies din albii
puhoaie, dând năvală,
mizeria din suflet
nimica nu ne-o spală.

17 martie 2015

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

9 Responses to Degeaba

  1. Drugwash says:

    De care suflete vorbim… şi de cîtă mizerie… ? Minciuna zici că s-a născut odată cu Omul, atît de împămîntenită e! Poate că ne-am născut noi în locul sau timpul nepotrivit…

    • Vero says:

      Din câte pot să-mi dau eu seama, mă tem că nu e aşa doar în locul ăsta, doar în ţara asta.
      Şi mă mai tem şi că aşa a fost dintotdeauna (de când i-a trecut prima oară unui maimuţoi prin cap că răul altuia poate fi binele lui) şi că aşa va fi mereu, până când o să distrugem tot ce se poate distruge pe planeta asta, dacă nu cumva vom pleca să ne ţinem de stricăciuni şi prin alte părţi… („… murdară este raza-i ca globul cel de tină, asupra cărui dânsul domneşte pe deplin…”).

  2. Reblogged this on BIBLIOTECA PROBOTA and commented:
    FRUM VERSURI DE ANA VERONICA MIRCEA

  3. dumitruichim says:

    „mizeria din suflet
    nimica nu ne-o spală.”

  4. Pingback: Caietul pătat | ropot de secunde...

Lasă un răspuns

