Moş Poveste


 

Dragă Moşule Crăciun,

Îţi ţin poza în album
şi ţi-am scris de multe ori
(vreo cincizeci şi… de scrisori);
an de an le-am expediat,
printre fulgi le-am îndrumat,
printre reci fractali de nea,
ce-ţi sar iarna din saltea.

Nu ştiu dacă le-ai primit…

Unele sigur s-au rătăcit!
Căci, din dorinţele-mi, o parte
s-au împlinit ca la carte,
pe când altele, plăpânde,
zac sub munţi grei de secunde,
îngropate pe vecie
de a timpului urgie.

Şi acuma îţi scriu iară.
Nu spun pentru-a câte oară!

Nu te-ntreb cum îţi mai merge,
fiindcă vremea care trece
nu te-atinge. Tu trăieşti
– ca un rege huzureşti –
în legende şi-n tradiţii,
în niscaiva superstiţii
şi-n poveşti şi povestiri.
Îţi aduc doar mulţumiri
pentru daruri, pentru toate
cele sub Pom presărate –
nostalgică înşiruire
rămasă în amintire.

Şi sper să-mi intri şi-azi în casă,
Moş Poveste Generoasă!

25 noiembrie 2013 – 24 decembrie 2014

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

4 Responses to Moş Poveste

  1. Bună dimineața lu’ Crăciun! 🙂

  2. wordwasfirst says:

    Moş Poveste, Moş Crăciun
    să-ţi aducă ceva bun,
    iar sub gândul tău curat
    cu beteală glazurat,
    să-ţi ascundă o minune
    c-un motan în acţiune
    şi cu daruri colorate.
    Să va bucuraţi de toate!

    Crăciun Fericit şi Sărbătorile cu bine!!! 🙂

Lasă un răspuns

