Te plac aşa cum eşti


„TE PLAC AŞA CUM EŞTI”

e o minciună

pe care mi-o spun MIE

ne-ncetat,

până pricep că mint…

şi râd. Şi tac!

Adevărul adevărat

e că MĂ ACCEPT,

nu că MĂ PLAC!

22 septembrie 2013


(versuri scrise ca psi-luneală, fără să ajungă pe blog la data respectivă – nu mai ştiu de ce)

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

21 Responses to Te plac aşa cum eşti

  1. Mai cere și alte opinii! Sunt sigur că alții te plac cu adevărat! 😉

  2. Sonia says:

    Eu chiar te plac așa cum ești. 🙂

  3. abisurile says:

    Evolutia cere sacrificii -) Negarea eu-ului e unul dintre ele. Eu zic ca nu-i chiar rau ..

  4. Pingback: Stincky | Abisuri

  5. Drugwash says:

    Aşa sîntem noi Racii: perfecţionişti. Şi cum nimeni nu-i perfect, n-o să ne plăcem niciodată. Pînă şi cu acceptarea e mai greu; noroc cu vîrsta, că mai uităm una-alta şi ajungem să facem şi compromisul ăsta. 😀

    S-auzim de bine şi weekend plăcut! 😉

  6. psi says:

    te urechez, vero! pentru că ai toate motivele să te placi. 😛 ba chiar şi experienţa… şi motanul aferent.

    • Vero says:

      Alt comentariu de-al tău care se dusese la spamuri! Oare findc-ai zis că mă urechezi? 😆

      Da’ poate-i bine că nu mă plac! Nemulţumirea e motorul progresului, nu? 😀

  7. Pingback: Plagiat divin?

  8. cartim says:

    Eu te plac asa cum esti .Griska, lucrarile tale , toate mi-au dat un motiv bine intemeiat sa te plac , Vero 😛

  9. Pingback: Tot de-ale mele – 16 – 30 aprilie 2014 | VERONICISME

Lasă un răspuns

