Cu timport pe tâmple (şi cu 12 cuvinte impuse)



Cu timport pe tâmple, tot mai alb,

Sunt un simbolid mereu în cursalt

Printre ani adunaţi în decenii. 

Am trecut în presalt pragul dintre milenii,

Fără retur. Tufisură de-ntoarcere nu-i,

Eliterna-mi căutare mă poată haihui,

Semnervos printre macarieni cuidatini

Elucubraţii ţesute de semeni străini,

Dar oameni şi ei, care-au afişurat

Tot ce-ar fi vrut şi nu li s-a dat

Fiindc-a fost greu de trecut prin becluză,

Prin nisipet umezit de o viaţă ursuză.

Merg-aşadar, ne-ntrerupt, drept ’nainte,

Slalom făcând doar printre cuvinte…

15 februarie 2014


Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

14 Responses to Cu timport pe tâmple (şi cu 12 cuvinte impuse)

  1. Pingback: Duzina de cuvinte- Probleme eliterne | Cățărătorii

  2. SimonaR says:

    Drept înainte până reușim să trecem de toate becluzele. 😀

  3. Şi ce slalom! Mă bucur că te-am stârnit! 😀

  4. Adrian says:

    Important este să rămâi haihui printre cuvinte! 🙂

  5. Mélanie says:

    LL=large like, Véro… 🙂 bonne continuation! 🙂
    * * *
    taman vazui ca fosta mea „coloana” de la vechiu’ blog se afla-n blogroll… 🙂 daca doresti sa ma (re)citesti, în franceza si/sau în engleza, te rog s-o înlocui cu blogu’ meu Mélanie’s crossroads @:
    http://myvirtualplayground.wordpress.com/
    * * *
    multumesc pentru atentie si interes, sanatate si tone de inspiratie… 🙂 amicalement, Mélanie

  6. Pingback: Tot de-ale mele – în ianuarie – februarie 2014 | VERONICISME

  7. Pingback: Mărțișoare (fără prea multe cuvinte) | BLOG D'AGATHA

Lasă un răspuns

