Geaba (cu o duzină de cuvinte impuse)



Sta stană, ascultând, apatic, cuvinte-n  ţeasta-i sunând şui,
strivite parcă de-o şenilă pe şanţuri din creierul lui.

Un simţ deprins din ani de şcoală, vrând în şir logic să le-adune,
zvâcnea, ca un sort de ţipar, prin bietul său boţ de raţiune.

Dar, gros, rodea, sub „pleata” sură, viermele bolii fără leac
ce vrea şi poate să preschimbe orice cap limpede-n dovleac.
Căci geaba îşi scuipase-n sân ca să n-ajungă-un moş tâmpit,

timpul îl lua în râs, năstruşnic, şi-l scleroza necontenit… 😛

28 ianuarie 2014


  • Găsiţi aici alte texte care conţin aceeaşi duzină de cuvinte.
  • Iar aici e duzina mea nonconformistă, unde cele 12 cuvinte  sunt tăiate în „felii”.
Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

18 Responses to Geaba (cu o duzină de cuvinte impuse)

  1. Sonia says:

    Scuip în sân și eu. 🙂 Nu-mi place perspectiva,

    • Vero says:

      Nici mie nu-mi place, dar asta mi-a ieşit din cele 12 cuvinte…
      Am constatat că, atunci când vrei să faci o „duzină” scurtă, se cam scrie cum vrea ea 😛 😀

  2. Drugwash says:

    Să n-am parte de caca de nu-i scrisă taman fix pentru mine! Mai ales ultimele două versuri mi se pupă de numa! 😆

  3. Adriana says:

    ….da, nu ştiu ce să zic? Mie îmi plac duzinele scurte şi chiar am o grămadă de poezioare făcute cu aceste cuvinte impuse, care rămân ascunse pentru că aleg să postez altceva. Cât despre mesaj…mă fac că nu îl văd, de data asta!

    • Vero says:

      Mesajul e, zic eu, realist 🙂
      E musai să fie unul optimist, romantic, rozaliu, înălţător? Viaţa are şi bune, şi rele, şi-şi râde uneori de noi cu cele din urmă. Aşa că, de ce n-am face şi noi haz de necaz? 🙂

      Cât despre poezioarele tale scurte, păcat că nu le postezi şi pe ele. Doar nu e interzis să scrii mai multe articole cu aceeaşi duzină 🙂

      • Adriana says:

        Bine spus! Îmi place adesea să vorbesc şi despre părţile mai întunecate şi mai puţin vesele ale vieţii, doar că spre final găseşti multi cu aceeaşi întrebare: „Eşti bine?” Normal, că sunt! Iar de-a lungul jocurilor la care am participat am avut adesea şi poezie sau mai bine zis ….cuvinte cu rimă, şi poveştile mele. În timp…m-am rezumat la o postare. E drept şi că timpul pe net e mult, mult mai redus. În timpul săptămânii stau extrem de puţin.

  4. Pingback: Duzina de cuvinte: DEC@LOG.OPT | My virtual Outback

  5. abisurile says:

    Cu alte cuvinte : de ce ti-e frica nu scapi. Maiestre vorbe ! Maiestre versuri !

  6. Pingback: Tot de-ale mele – în ianuarie – februarie 2014 | VERONICISME

Lasă un răspuns

