Vis


 

Am visat că telefonul

Mi-adusese vocea ta,

Că erai aici, aproape,

Şi că vocea-ţi mă chema.

 

Îmi spuneai că-i cald şi soare,

Că ne-aşteaptă alei şi străzi,

Că ne-aşteaptă şi copacii,

Mândri-n haine noi şi verzi.

 

Îmi zâmbea întreaga fire

Când spre tine am plecat.

Şi-acum încă mai zâmbeşte,

Însă eu… ştiu c-am visat!

 

16 aprilie 1978

  • Despre vise am mai scris, mai demult, aici şi aici.
  • Poezia de azi se încadrează printre psi-luneli, şi o înscriu, alături de cuvintele altora despre vise, în acest psi-tabel.
  • Imaginea a fost preluată de aici.
Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

22 Responses to Vis

  1. dagatha says:

    Cum le potrivești tu aici, dragă Vero… 🙂

  2. Pingback: Dacă dragostea ar cânta prin -Vi(s)ul | Alma Nahe

  3. Pingback: Visul- Psiluneli | Fata din vis

  4. lili3d says:

    Uneori, visele se mai transformă și în realitate… 🙂

  5. Gabriela says:

    Sigur ai plecat, nu a fost un vis. Aleile acelea te-au asteptat si vocea lui la fel. Pana si telefonul a conspirat la intalnirea voastra. Nu avea cum sa fie un vis.

  6. Pingback: Visul – ca modalitate de a exista | BLOG D'AGATHA

  7. SimonaR says:

    Și acum știi tot că ai visat sau a devenit realitate între timp? 😀

    • Vero says:

      Sincer… am scris poezia după ce visasem, cu o noapte înainte. Şi nu, n-a devenit realitate, a fost un soi de …. epilog al unei poveşti pe care o ştiam încheiată.

      În realitatea de mai târziu, vocea de la telefon a fost alta 🙂

  8. alma nahe says:

    Ce vremuri roşii! Acuma şi-au schimbat culoarea, da’ năravu’ ba!

  9. Pingback: Psiluneli-Visul | Cățărătorii

  10. Pingback: Când luni miroase a Club parfumat și a vacanță « Mirela Pete. Blog

  11. Pingback: Tot de-ale mele (la sfârşit de iunie 2013) | VERONICISME

  12. Pingback: Celebritate în Club « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

