Trei bucăţi de săpun


sursa imaginii

.

Când te duci, dis-de-dimineaţă,
Vere, la mall şi poate la piaţă,
Să cumperi trei bucăţi de săpun;
Să nu te zgârceşti, să iei d-ăla bun!
Prima e pentru dârele de ipocrizie,
A doua sper să scoată pete – de ticăloşie…
Cât despre a mai mare, a treia.
Vreau să trasez, vere, cercuri cu ea.
Sau măcar unul – alb incandescent,
Săpun preschimbat în pârjol virulent,
Pară de foc pe întregul contur,
Rug pentru cei cu creierul ciur…
Nu, nu spun vorbe lipsite de sens,
Gugumănia e un pericol – imens.
Şi dau toţi cu piatra în alfabet,
Şi numesc cultura rahat desuet.
Se-alege praful şi pulberea
De viaţa aia care-mi plăcea;
Prinsoarea este pierdută, se ştie,
Captivă e lumea într-un ţarc de prostie!

30 iunie 2012

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

6 Responses to Trei bucăţi de săpun

  1. almanahe says:

    Veronică, da’ cin’ te-a supărat? Sau e doar un transfer? 🙂 Mi-a plăcut şi-atunci, imi place şi-acum cum le-ai zis-o, mama lor de săpunar..:))….mama lor, atât! 🙂

    • Vero says:

      Nu m-a supărat nimeni, e doar un transfer, cum ai spus, şi nu e primul 🙂 M-am gândit să-mi adun toate poezioarele pe blogul ăsta, atât şi nimic mai mult.

  2. Minnie says:

    Si primul volum care îl vei tipari cu poezioarele tale mi-l timiti si mie?! 🙂

  3. Pingback: Trei bucăţi de săpun | ropot de secunde...

  4. Pingback: Tot de-ale mele – arhivele lunii aprilie 2016 | VERONICISME

Lasă un răspuns

