Bunica… şi pisica :)


În loc de motto:

E-o hoaşcă mică, cocârjată,

Dar umblă noaptea ca turbată;

Când nu te-aştepţi auzi că urlă

La lună dintr-un vârf de turlă

Şi-i râd gingiile pustii

Când se burzuluiesc stihii,

Căci ea le are dragi pe toate –

Le e bunică, i-s nepoate!!!

Iubeşte arşiţa şi gerul,

Cel fulger de sfâşie cerul,

Oceanul crâncen în furtună,

Cel vârcolac hulpav de lună…

Stă cu stafiile de vorbă

Iar pentru demoni fierbe ciorbă.

Cine e ea? Şi cum o cheamă?

Rostiţi-i numele cu teamă

Dacă i-l veţi afla vreodată…

E o bunică blestemată!

Slută ca talpa iadului,

Cică e soacra dracului!!!

Când este negru ceru-înalt,

Şi-ndeasă vrăjile-n asfalt;

Bea sânge cald în nopţi pustii;

Şi fură, zice-se, copii.

Însă îi e grozav de frică

De tot ce e neam de pisică.

Aşa că ţineţi mâţe-n casă

S-alunge baba urduroasă!

.23 mai 2012.

coperta romanului Vânzoleli Nocturne, care mi-a dat ideea babei noctambule 🙂

.

Despre cîte o bunică sau alta au mai scris psi şi amatorii de luneli 🙂 din tabelul ei. Şi eu, mai demult, aici şi aici.

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

19 Responses to Bunica… şi pisica :)

  1. Pingback: Provocare-Bunica | Cățăratorii

  2. Pingback: Bunica | Tiberiuorasanu's Blog

  3. Scorpio says:

    Asta e baba cloanta nu bunica :))

  4. psi says:

    am inversat rolurile astăzi? eu sf și tu vers? 😆

  5. uof, ştiu şi eu că nu toate femeile în vîrstă sunt tocmai icoane daar, parcă tot nu-mi place să citesc sau să cred că-s chiar atît de rele. sau sunt?

    • Vero says:

      Nu ştiu; şi aş zice că încă nu-s destul de bătrână ca să pot răspunde în baza propriei experienţe 😆
      Oricum, baba din poezia mea e unicat 😀

  6. simonikr says:

    :)) Cea mai originala bunica este cu siguranta a ta 😀

  7. manuela says:

    E de nu se poate poezia!!!Felicitari …

  8. am nişte mâţe în curte… ajută? sau să le adun în casă pe toate? :))
    frumos, vesel, surprinzător… felicitări!

  9. Pingback: Pa, SuperBlog… | ropot de secunde...

  10. Pingback: Marile speranţe | VeroVers

  11. Pingback: Baba mea e… | Vero Versiuni

Lasă un răspuns

