Tentalent în zbor lent (cu o duzină de cuvinte)


 foto: Samsara

.

Tentalent

în zbor lent,

în snurcuş către cuşcal

peste crestele de val,

vezi cedruga cea din unde?

Şi-o pastenie s-ascunde

colo-n apele profunde!

Iar un elicercconvrig

sforăie în pipirig.

Tu, de la paradistanţă,

domini totul cu prestanţă!

Un suspinten ocoleşti

şi un minutacut te-opreşti,

căci o imaculatură,

zveltă şi bună de gură,

cheamă sufletu-ţi integru…

Şi-ai vrea să fii pionegru!!!

19 aprile 2012

.

Vă recomand călduros să petreceţi un minutacut citind duzina lui psi şi să mergeţi apoi către alte duzini, la paradistanţă, pe calea link-urilor din tabel.

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

27 Responses to Tentalent în zbor lent (cu o duzină de cuvinte)

  1. almanahe says:

    pastenia şi pionegrul fac cas(c)ă (sau castă?) bună-mpreună doar dacă pionegru nu e gură spartă cu cravată roşie de pionier! am experimentat! :))

  2. Pingback: Duzina de cuvinte-Veta | Cataratorii

  3. psi says:

    ioooi, vero! tura asta de duzină a fost chiar pe gustul tău. şi am o bănuială (mă duc să verific acum) şi pe gustul lui almanahe…
    place lui psi! mult.

  4. Vă ceteaceee şi mă miaununeee cum portrivăirăţi voroveleleee înduzinăin-du-leeee. 🙂

  5. Scorpio says:

    Pe cuvant de pionegru de nu mi-a placut! :))

  6. Foc de artificii a ieşit din duzina asta :))) Şi-s abia la al doilea participant. Am mai fost pe la almanahe…. plec mai departe sa văd şi alte explozii de cuvinte că şi aici m-am minunat şi m-am bucurat 🙂

  7. Mélanie says:

    Vero-vers, indeed, iar imaginea graitoare… 🙂 chiar daca ti-e mai usor(si rentabil!) sa traduci ti-au scris altii… 😉

  8. Elly Weiss says:

    Mai, fratilor si surorilorm si mie-mi placu! Tare mult. Si citind, mai ca-mi venea chef sa merg la pescuit de cedrugi si alte aminale apoase 😉 :)) (n-am gresit nicio litera…doar le-am ametit voit).
    O zi plina de inspiratie in continuare!

  9. Elly Weiss says:

    *Le-am dat totusi surorilor un „m” care nu le trebuie. Se iarta??

  10. ~Iar un elicerc-convrig
    sforăie în pipirig.~ sper să aibă carnet medical și toate analizele la zi !

  11. Pingback: Joacă de Anul Nou – partea a doua | ropot de secunde...

Lasă un răspuns

