Nu mai pleca!


 Fotografie preluată de pe Hopa.ro
.

Motto:
„A-ţi fi frică înseamnă să iubeşti viaţa.
Paulo Coelho

.  .  .

Sunt singură, mi-e frig şi frică.

Mi-e inima cât o furnică

Şi-aş vrea să plâng, şi nu pot plânge,

Şi frica-n cleşti de fier mă strânge.

De ce mi-e frică? Nu-ţi ştiu spune.

Sunt multe temeri fără nume!

Primejdia în jur planează.

Ştiu, simt că-n juru-mi gravitează!

Mă tem c-o năvăli deodată,

Simţi-voi gheara-i cum mă-nşfacă…

O, nu lăsa să mă cuprindă

Pericolul ce stă la pândă!

 .

O, vino! Strânge-mă în braţe!

Alungă-mi teama. O poţi face.

Sunt singură când nu-s cu tine.

O, vino! Stai mai mult cu mine!

 .

Văd c-ai venit. Dar vrei să pleci.

Şi-ai ochi străini şi reci… prea reci!

 .

Eu singură-s. Mi-e frig. Mi-e frică.

Mi-e inima cât o furnică.

Primejdia în jur planează.

Ştiu, simt că-n juru-mi gravitează!

De ce nu năvăleşte-odată?

Vreau să simt gheara-i cum mă-nşfacă!

Tu pleacă. Las’ să mă cuprindă

Pericolul ce stă la pândă!

De el mi-e frică. Şi ce dacă?

Tu pleacă! Pleacă, pleacă, pleacă!

 .

O, vreau să plâng, şi nu pot plânge,

Şi frica-n cleşti de fier mă strânge!

N-am să-ţi mai cer să o goneşti.

N-am să-ţi mai cer să m-ocroteşti.

O, pleacă, lasă-mă în pace!

Să vii când plopu’ mere-o face!

 .

Am să rămân în frig, cu frică…

Dar voi munci ca o furnică,

Voi face-orice ca să te uit!

De doru-mi n-o să mai ascult!

 .

Ce faci?!… Chiar pleci?!… Ce-am spus tu crezi?!…

Că-n ochi am lacrimi tu nu vezi?!

Mai stai puţin… Măcar o clipă!

Mi-e inima cât o furnică

De mă gândesc că s-ar putea

Nicicând a nu te mai vedea!

Ăsta-i pericolul de care

Mă tem ziua-n amiaza mare,

Şi-n miez de noapte, şi oricând…

De asta-n suflet lacrimi strâng!

Şi vreau să plâng, şi nu pot plânge!

O, gheara fricii plânsu-mi stinge!

Nu pot să plâng, nu pot vorbi,

Nu pot visa, nu pot gândi;

În faţă te-am mereu pe tine.

O, te implor, rămâi cu mine!

Nu, singură nu mai pot sta!

Te rog, rămâi… Nu mai pleca!

 .

27 martie 1976

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

21 Responses to Nu mai pleca!

  1. Pingback: Rugăciune | Teo Negură

  2. Pingback: When darkness falls…. | androxa

  3. Pingback: Atentie!!! – Udrea si PD-L incearca sa eludeze referendumul pentru Bucuresti | Hai ca se poate!

  4. Pingback: Desculti prin viata… | lunapatrata

  5. Pingback: Masochism | Caius

  6. Pingback: Ultimul Mitropolit – 29 « Ioan Usca

  7. Pingback: Povestea teiului, parfum de tei « Mirela Pete. Blog

  8. Pingback: Gândul teiului | Gabriela Elena

  9. Pingback: When my eyes blinked… | androxa

  10. Pingback: Grădina Botanică la Zilele Clujului « Clipe de Cluj

  11. Pingback: Noaptea Muzeelor 2011 la Cluj « Clipe de Cluj

  12. Pingback: La dumneata… | lunapatrata

  13. Pingback: Eurovision and the Moldavian smurfs… | androxa

  14. Pingback: Ieşeau din mine | Blog de furăciuni 2

  15. Pingback: Târgul de pe Mureș (II) « Clipe de Cluj

  16. Pingback: Ruşinică!!! | VERONICISME

  17. Pingback: Marile speranţe | VeroVers

  18. Pingback: Mi-a trăsnit o idee | ropot de secunde...

Lasă un răspuns

