Blestem


 

desen preluat de pe blogul lui Mircea Pricăjan – cu o modificare

Dracii toţi să-ţi dea pedeapsă:
Umezi ochii de urdoare,
Trup uscat precum o iască,
Elefanţi ce-ţi trag picioare;
Naiba gura să ţi-o pupe
Pân’ ce dinţii or să-ţi sară
Iară limba ţi s-o rupe;
Zi de zi să simţi în nară
Doară miasme şi putoare;
Aerul să-ţi ardă faţa;
Mâinile să ţi se-nmoaie;
Ăst „poem” să-ţi strice viaţa;
Tot din cap să-ţi pice părul;
Iarbă-n nas s-ai dimineaţa;
Iadul doar să-ţi ducă dorul!

05 aprilie 1982

Acrostihul ia fost dedicat primului meu şef, care na avut totuşi niciodată ocazia săl citească 😛
Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

7 Responses to Blestem

  1. Pingback: Tot de-ale mele, pe ziua de azi (1) | VERONICISME

  2. Vania says:

    E cu acrostih? Că nu m-am prins.

    • Vero says:

      Eu trăiesc cu impresia că înjurătura alcătuită din iniţialele albastre iese destul de bine în evidenţă :mrgreen:
      Cred că n-am scris decât acrostihuri cu înjurături (dar nu le-am păstrat pe toate), deşi înjur rar – mai ales la volan 😛

      Sau comentariul vrea să spună că înjurăturile de genul ăsta n-ar trebui să se vadă? 😉

  3. Pingback: Cairo « Ioan Usca

  4. Diana Alzner says:

    Vai, ce-am citit! 😀 Chiar trebuie trimisă câte unui boss…

  5. Pingback: 1 Mai | verojurnal

Lasă un răspuns

