Nimic


Constatin Brâncuşi – Poarta Sărutului – preluat din Wikipedia

Nu-ţi cer nimic, nu vreau nimic –
Sărută-mă, şi-atât.
Nu, între noi n-a fost nimic –
Un joc, nimic mai mult.

A fost un joc ce mi-a plăcut,
Dar, dacă s-a sfârşit,
Nu vreau să-l luăm de la-nceput;
Prea mult am suferit!

Sărută-mă de bun rămas.
Nu-mi pare rău, nu plâng
Şi nici nu am durere-n glas.
Sper să te uit curând!

Atât ar trebui să-ţi spun
Ş-apoi să plec, să fug.
Nu pot să-ţi spun nimic acum.
Ţi-aş spune… de-ai fi surd!

Nu-ţi cer nimic, nu vreau nimic
Mai mult decât a fost.
Nu, între noi nu e nimic –
E-un simplu joc… frumos!

E doar un joc… Să îl lăsăm
Să moară de la sine –
Nimic nu-i viu la nesfârşit.
Sărută-mă, mai bine!

26 mai 1981

.  .  .  .  .  .  .

Completare – 18.07.2011
Despre „nu-i nimic„, temă la care e tangentă această poezie, au mai scris: papagigli, psipsina, scorpio72, virusverbalis, Redski2010, Grişka, Valentina, dagatha, Sara
Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

42 Responses to Nimic

  1. Diana Alzner says:

    Asta e poezia ta! 🙂
    N-aş putea să spun niciodată cuvintele acestea, să ştii. Pe mine despărţirile mă omoară.

    • Vero says:

      Eu am putut să le spun, dar asta a fost, după cum se vede, acum 30 de ani! 🙂
      La vârsta aia mi se părea că am la dispoziţie tot timpul din lume, că pot s-o iau oricând de la început…. Că pot s-o iau de oricât de multe ori de la început! 😛

  2. Pingback: Ora de fizică « Ioan Usca

  3. Pingback: Poveste de vis (21) | Blogul lui Teo Negură

  4. Pingback: Ascensiune | Gabriela Elena

  5. teonegura says:

    Eu as fi spus „saruta-ma cum doar tu stii, saruta-ma si fa-o bine!” :)E frumoasa povestea sarutului 🙂

    • Vero says:

      🙂 Eu am spus ce-am simţit în momentul respectiv…
      Acum aş putea să-mi modific poeziile, să le şlefuiesc… Dar pentru mine n-ar mai avea nici un haz 😛

  6. redsky2010 says:

    si daca ramane doar frumusetea sentimentului si inaltimea trairii si tot nu-i degeaba!

  7. Pingback: Nu-i nimic… | Redsky2010's Blog

  8. Pingback: nu-i nimic | psipsina

  9. psipsina says:

    😀 constat că multe poezii ai, vero. și norocoși suntem noi, cei care le citim.
    nimic nu-i viu la nesfârșit… ba uite că da: poeziile tale. 😉

    • Vero says:

      Da, am multe poezii, mai am şi altele – mai bune şi mai rele. 🙂
      Şi ar fi frumos să fie nemuritoare, dar… Nu-mi place să mă-mbăt cu apă rece. 😀

  10. Foarte frumoasa ,Vero..Amintiri,amintiri…

  11. Pingback: Provocare-Nu-i nimic | Cataratorii

  12. Pingback: Provocare-Nu-i nimic | Cataratorii

  13. Pingback: Nu-i nimic… în bibliotecă | Mustăţi lungi, gheare lungi

  14. Pingback: Reaching out…. | androxa

  15. androxa says:

    even though my romanian isnt that good and i must use google translate(which doesnt give justice,,,) beautuful 🙂

  16. Pingback: Nu-i nimic… | BLOG D'AGATHA

  17. Pingback: Pofta buna de ganduri bune! | Rokssana's Blog

  18. Pingback: cutia cu maimute » Blog Archive » Nu-i Nimic

  19. Pingback: Thats all… | androxa

  20. Pingback: Papusa automata… | lunapatrata

  21. Pingback: o problemă de duzină | psipsina

  22. Pingback: Intelegere | Rokssana's Blog

  23. Pingback: Ce-am mai blogărit – 7 | VERONICISME

  24. Pingback: Japonia vrea “intentionat” sa-si iradieze populatia ?! | George Valah Blog

  25. Pingback: In cautarea timpului pierdut… | George Valah Blog

  26. Pingback: Flotila UFO peste Bulgaria ! | George Valah Blog

  27. Pingback: Cainele care musca rachini sub apa ! | George Valah Blog

  28. Pingback: Incredibilul… Soare ! | George Valah Blog

  29. Pingback: Stiri scurte: 16.07.2011 | George Valah Blog

  30. Pingback: Inundatiile de pe Mississippi, produse de… NASA ?! | George Valah Blog

  31. Pingback: Calea Lactee…(Galerie foto) | George Valah Blog

  32. Pingback: o problemă de duzină | psi-words

  33. Pingback: Tot înainte de pauză… | ropot de secunde...

  34. Pingback: Parfumul regretelor? | ropot de secunde...

  35. Pingback: Explicaţie | ropot de secunde...

Lasă un răspuns

