Pluguşorul lui Grişka – 2011


Eu, motanul cel tigrat,
Mă ţin astăzi de urat.
Miorlăiţi cu mine-n cor
Ca s-aveţi la şoareci spor!
Scoateţi gheare, zgrepţănaţi,
Şi cu mine-n cor uraţi!
S-avem castronele pline
Numai cu mâncăruri fine,
Pentru noi, pentru feline!
Anul Nou să ne aducă
Pături moi, căldură multă,
Să dormim pe săturate
Cu lăbuţe răsfirate!
Zgrepţănaţi şi miorlăiţi
Pe bipezi să-i fericiţi,
Să le iasă totul bine,
În anul ăsta, ce vine!
Ce-şi doresc să se-mplinească
Şi pe noi să ne iubească!
Miorlăiţi, pisici, motani,
La anu şi la mulţi ani!

31 decembrie 2010

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))

4 Responses to Pluguşorul lui Grişka – 2011

  1. Si-as mai vrea Mosule-n sac,
    Un baton de Kitty Kat… :))

  2. Diana Alzner says:

    Grişka, scumpule, acum am venit pe blogul cel nou al lui Vero, îmi place mult, dar poza asta cu tine mi-a tăiat respiraţia!. Tare mult mi-ar plăcea să te ţin în braţe, să te mângâi şi să-mi torci puţintel! 😀
    Ce vedeai tu în pom, ştrengarule? 😀
    Vero, te rog, mângâie-l un pic în numele meu, mi-e drag tare!

Lasă un răspuns

