Iubirea noastră

În infinit zac lumina şi visul;

Din întuneric se ţese abisul

Pe fire albastre de lume străine,

Pe fire albastre – de dragoste pline.

Se prăbuşesc în hăuri iubirile trecute,

Cad una peste alta mărunte, triste, multe.

Numai dorinţa noastră pluteşte peste ele

Spirală în văzduhul strălucitor de stele.

Ea e iubirea noastră – stingheră şi tăcută,

De nimeni auzită, de nimenea ştiută.

Totuşi, nu-i pastă albă născută din lumină,

Nu-i pânză de păianjen, în lume cea mai fină,

Ci-i vis ce niciodată nu îşi va prinde chipul;

Sfârşeşte cu-nceputul, începe cu sfârşitul.

septembrie 1973 – decembrie 1974

.
Aici e un strop din parfumul viselor tinereţii mele, de care mi-am adus aminte azi (29.01.2012), citind o parte dintre poveştile parfumate ce plutesc în jurul Mirelei Pete.

 

20.04.2015
Poezia cade, cumva, peste tema „umbra unei iubiri”, aşa că o înscriu în tabelul lui Eddie.

Despre Vero
Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.

13 Responses to Iubirea noastră

  1. Pingback: Iubirea noastră « Link-Ping

  2. CARMEN says:

    Happy Valentines Day!

    Apreciază

  3. Pingback: Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 7 | Link-Ping

  4. Pingback: Tot de-ale mele, săptămâna asta (14-20.02.2011) | VERONICISME

  5. Pingback: Fragil | Gabriela Elena

  6. Imaginea pe care ai ales-o sugereaza atat de bine :
    „Ci-i vis ce niciodată nu îşi va prinde chipul;
    Sfârşeşte cu-nceputul, începe cu sfârşitul.”!

    Mi-au placut versurile!
    Rar gasesti in blogosfera calitate in poezie, proza si atunci trebuie sa o pretuim. 😀

    Apreciază

  7. Pingback: vis alb | Rokssana's Blog

  8. Pingback: Joacă de Anul Nou | ropot de secunde...

  9. Iubim ades himere din taineţele minţii,
    le punem chip şi nume demne numai de prinţii
    basmelor de-altădată şi rătăcim prin vis
    înalt în infinit şi-adânc într-un abis,
    iar când în pragul serii ne bântuie tristeţi
    ne-alină o himeră cu-albastre dimineţi… 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero says:

      Poezia asta e într-adevăr o himeră. Nu iubeam pe nimeni când am scris-o şi nici nu mi se-ntâmplase niciodată să mă-ndrăgostesc. Sau poate că iubeam – ştiu eu? – vreun zburător din vreun vis uitat… 🙂

      Apreciază

  10. Pingback: De sezon, asezonate | VERONICISME

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.